sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Heart first, my head just can't slow me down



Moi! Teki mieli tulla kirjoittelemaan tänne, kun nuo edessä nököttävät kemian koekertaustehtävät eivät jaksa kiinnostaa sitten ollenkaan... 

Olen laskeskellut, että lähtöön (joka koittaa 22.-24.8.) on aikaa suunnilleen 150 päivää eli vajaa 5 kuukautta. 150 päivää tuntuu ihanan lyhyeltä ajalta; 5 kuukautta taas on helpompi hahmottaa. Oli miten oli, toivoisin vaan, että aika sujahtaisi ohi ja pääsisin jo matkaan! Kuitenkin yritän elää joka päivän nauttien ja täysillä, että saisin lisää kivoja muistoja Argentiinaan vietäväksi.

En ole tullut kertaakaan katumapäälle aikana, jona olen tiennyt lähteväni vaihtoon. En, vaikka sinä aikana tielleni on osunut ihania ja upeita ihmisiä, ja kaikki sujuu niin kivasti, etten malttaisi jättää tätä kaikkea vuodeksi. Tiedän, että elämä jatkuu siitä mihin se jäikin ennen lähtöä, ja plussana saan vielä unohtumattoman elämyksen toisella puolen maailmaa.

Joten te vajaat 150 päivää, kulukaa äkkiä!

5 kommenttia:

  1. 150 päivää iiks niin vähän! :)

    ps. oon kateellinen
    pps. oon TOSI kateellinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii, eikö ookin vähän! :)
      ps. ymmärrän! ;)

      Poista
  2. jeeee mä oon kans lähös argentiinaa vaihtoon mut stsn kautta wuuhuuuuu en jaksa oottaa (;

    VastaaPoista
  3. ihana toi argentiina päivä laskuri :) tein ittelleni samanlaisen ! oon siis lähössä 13. heinäkuuta argentiinaan sts:n kautta :) sofiavaihossa.blogspot.com jos kiinnostaa !

    VastaaPoista