sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

maailma on meitä varten!


Takana loistoviikonloppu ihanien vaihtarityttöjen kanssa, jotka olen tuntenut netin kautta pari kuukautta, mutta henkisellä tasolla toooosi paljon kauemmin! Vuorokauteen kuului syömistä, höpöttelyä, vaihtofiilisten jakoa, bussilla ja ratikalla ajelua, shoppailua, skypetystä jo matkaan lähteneen Roosan kanssa, nauramista, valokuvausta ja turisteilua. Nyt jäljellä on kasa muistoja, valokuvia ja haikeutta - pian taas nähdään! ;-) 
Sitä odotellessa, iso kasa kuvia!

Tein kerran popcornia!
USA, USA, USA & Kanada!
Vasemmalta oikealle: Argentiina, Amerikka, Kanada, Amerikka, Amerikka ja Ranska (+ kameran takana Iso-Britannia!) ♥

PS 
Sain AFS'ltä kutsun orientaatioleirille Sammattiin toukokuussa, löytyisikö ruudun toiselta puolelta joku, joka olisi tulossa sinne? :-) 

5 kommenttia:

  1. Hihi :)) ihana postaus ! :) mä en vaa ymmärrä kuinka nopeesti teistä kaikista on ehtiny ainaki mulle tulla jo tosi tärkeitä ! :)) <3 niinku oltais kaikki tunnettu toisemme jo monta vuotta (:

    VastaaPoista
  2. jeeee <3 ja jepsis mulla samat fiilikset ku ainolla!

    VastaaPoista
  3. jep! iha hassuu et oon joskus eläny ilman teitä!

    VastaaPoista
  4. hei ei oo todellista! Löysin sun blogin tuolta vaihtarit2012-2013 ja oon kanssa tulossa Argentiinaan AFS:n kautta!! :) Sekä tolle samalle orientaatioleirille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaaaa jeee! :) kivaa, siellä nähään ja nyt tiienkin jo sit 5 meistä lähtevistä, kaks puuttuu :D

      Poista